نکات مهم و ضروری قبل از عمل زیبایی بینی که باید بدانید
نوشته شده توسط : ipooshak

همانطور که می دانید بینی در بخش مرکزی صورت قرار دارد. به همین دلیل اگر بینی کوچکترین مشکل یا ایرادی داشته باشد، زیبایی و تناسب سایر اجزای صورت را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل افرادی که بینی نامناسبی دارند (دارای مشکلاتی مانند پولیپ، قوز و انحراف و...)، برای دست یابی به ظاهری زیبا اقدام به انجام عمل زیبایی بینی می کنند. تاثیر فوق العاده بینی استاندارد و خوش فرم را می توانید در تصاویر قبل و بعد از عمل زیبایی بینی مشاهده کنید.

اما از آنجا که عمل زیبایی بینی مستقیما با ظاهر شما سروکار دارد، باید قبل از اقدام به عمل زیبایی چه مواردی را رعایت کنید؟ آیا احتمال برگشت پذیری پس از عمل زیبایی بینی وجود دارد یا برای همیشه در همان فرم خوب خود باقی خواهد ماند؟ اولویت های مهم برای انتخاب کلینیک جراحی بینی چیست؟

نکات عمل زیبایی بینی

آیا احتمال برگشت پذیری پس از عمل زیبایی بینی وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که چنانچه پزشک جراح شما در کار خود حرفه ای و مجرب باشد ، احتمال برگشت پذیری وجود نخواهد داشت. معمولا بینی های گوشتی که جراحی دشوارتری دارند، اگر به درستی توسط پزشک جراحی نشود احتمال اینکه پس از مدتی به حالت اولیه بازگردد بسیار بالاست.

موارد بسیار مهم برای انتخاب کلینیک عمل زیبایی بینی

نمونه کارهای مجموعه: در صورتی که نمونه کارهای یک مجموعه عالی و بدون هیچکونه مشکلی باشند، خیالتان راحت می شود که با مجموعه حرفه ای و متخصص سروکار دارید. مشاهده تصاویر قبل و بعد از عمل زیبایی بینی مشتریان می تواند کمک زیادی در انتخاب شما کند. پس قبل از انتخاب هر کلینیکی ابتدا نمونه کارهای آن ها را به دقت بررسی کنید.

جراحان کلینیک: مهمترین عامل در موفقیت آمیز بودن نتیجه عمل زیبایی بینی، انتخاب جراح مناسب است. در صورتی که جراح شما از تجربه و تخصص کافی برخوردار نباشد، می توان گفت ریسک کار بسیار بالا خواهد بود. پس جراحان مجموعه مهمترین مسئله است که نباید از آن غافل شوید.

میزان رضایت مشتریان: هرچقد که میزان رضایت عموم مشتریان بالاتر باشد، می توانید در انتخاب خود مصمم تر باشید و استرس و تردید را از خودتان دور کنید. مجموعه ای که همه مشتریان از پرسنل آن ها تعریف و تمجید می کنند، شک نکنید که عمل بینی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

انتخاب کلینیک عمل زیبایی بینی

نکات مهم قبل از انجام عمل زیبایی بینی

 قبل از اقدام به جراحی بینی لازم است نکاتی را رعایت کنید تا نتیجه جراحی همان چیزی شود که انتظارش را دارید. مهمترین نکات عبارتند از:

  • اگر از آسپرین استفاده میکنید لازم است دو هفته مانده به زمان عمل زیبایی بینی آن را کنار بگذارید.
  • مدارک مورد نیاز مانند آزمایش ها و کارت شناسایی را حتما همراه خود داشته باشید
  • روز قبل جراحی سعی کنید آب زیاد بنوشید. توصیه می شود 8 ساعت قبل از جراحی زیبایی بینی دیگر چیزی نخورید.
  • روز عمل بینی بهتر است از لباس های استفاده کنید که به راحتی قابل تعویض هستند.
  • استفاده از دخانیات در هفته های پایانی قبل از جراحی ممنوع!
  • روز جراحی به هیچ عنوان از لوازم آرایشی استفاده نکنید. بهتر است شب قبل از عمل بینی دوش بگیرید.

قبل از عمل زیبایی بینی

 

کلام آخر

همانطور که گفتیم نکات بسیار ضروری و مهمی وجود دارد که شما قبل از هر اقدامی باید آن ها را دانسته و به درستی انجام دهید تا نتیجه عمل زیبایی بینی طبق انتظارتان شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از وبسایت های مرجع در این زمینه مانند سایت دکتر تهران بیوتی به نشانی drtehranbeauty.com استفاده کنید و از پزشکان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: عمل زیبایی بینی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: